Monday, November 17, 2014

feel the aere.


Asssalammualaikum,

Apa itu aere? It's actually Latin words yang bermaksud udara. Serta merta bayangkan bunga-bunga,ada tasik kecil di sebuah taman di susuli cuaca yang redup angin sepoi-sepoi bahasa tarik nafasss sekarang. phewwww!





Hai, kita sekarang berada di taman rekreasi di dalam kawasan Muzium Kota Kayang, Perlis. Bersesuai dengan mood weekend getaway, Vna choose untuk pakai something yang light, simple and practical untuk berjalan di tempat orang.  Crop top, jeans, light shawl & sandal. Senang cerita.



  


My crop top adalah dari jenama aere. Aere merupakan jenama yang dihasilkan oleh seorang fashion blogger, Raja Nadia Sabrina yang banyak memberi inspirasi kepada para gadis, wanita berkerjaya mahu pun suri rumah untuk sentiasa bergaya.

My personal review, kain sangat light, ada lining sangat bersesuai dengan cuaca dekat Malaysia so tak panas. Corak exclusive, maksudnya takde brand lain yang akan keluarkan corak ini. Takdelah kita pakai brand A, kawan kita pakai brand B tapi sebenarnya baju yang serupa. Supplier kain yang sama, seller yang berbeza. Revisible top, sangat practical, as mention before, korang boleh pakai as normal top or twist as light jacket. Boleh mix and match with jeans, maxi skirt or any style! 

Apa tunggu lagi, bodek lah Abah korang (just like what I did to get this top,haha), boyfriend or your boss as a reward/bonus untuk excellent performance korang!
Log on to Fashion Valet and own one. Happy shopping!

OOTD Featured item: 
Shawl from duck scarvesSofina 2.1 handbag from Fashion Valet, Crop top from aere
Sandal from Vincci

Location: Muzium Kota Kayang, Perlis

much love, vna erman :)

No comments :