Monday, May 16, 2011

Happy Birthday Zuen Hadzman :)

salam my beloved friends :)

LET'S GIVE A SCREAM LOUD 
BIRTHDAY SHOUTS TO ZUEN HADZMAN 
my dear ex-roomate :)

Hey Zuen,kau tau tak yg aq rindu kat kau niyh?Kau mesti x rindu kat aq kan :(

Hey Zuen, aq nak ckp ni kau dah tua tau skrg.Sedar-sedarlah diri ckit.gheeeeee ;)

Hey Zuen,kau ckp ngan aq aritu kau nak kahwin kan? Kalau aq xdpt kad jemputan kau SUMPAH SENTAP OK! Aq xmau invitation via FB. Kau jgn nak kedekut sgt nak kasi kad jemputan. Kau kan artis. Byk duit kan.Famous lagi.

Hey Zuen,aq rindu nak berkolaborasi dgn kau menganjing Zazalyka waktu malam. Sama-sama hack tweet & FB die lepas tu gelak mcm org gila.

Hey Zuen,mmndgkan aq dh kene tendang keluar xdpt lg stay di Melati kau jgn pulak lupe dkt aq tau.

Hey Zuen,semoga kau png umur,murah rezeki,succes in your studies and future career and also full of happiness and bless from Allah.

Hey Zuen,aq syg dkt kau tau.INGAT TU.

i'm born to be the writer and you are born to be my readers
much love,vna erman :)



3 comments :

Munirah said...

hey zuen, happy birthday jugak dr sy ;)

.vna erman. said...

TQVM for behalf of Zuen :)

zuen hadzman said...

alolo..tq yunk..terharu sgt..aku rindu korang ni..aku jarang on9 skng..baca blog ni terharu gue..miss allllllllll!!!