Monday, October 28, 2013

Featured In dara.com November issues!

Assalammualaikum,

Eh korang especially gegirls sekalian ada tak korang terjah-terjah my news berhampiran or maybe drop by MPH or any bookstores baru-baru ni? Laaaa kalau belum cepat grab dara.com edisi November 2013 sudah pon berada di pasaran.


Kenapa kenapa kenapa Vna beria sangat bercerita pasal edisi kali ni kawan-kawan? Musykil kah? Adakah dia si cover-girlnya? Memang tak layak. sobs.
Actually there is something special inside. Untuk segmen pull out bulan ini dara.com mengetengahkan isu BLOG!


kepada yang dekat luar sana selalu tertanya-tanya seronok ke jadi blogger? macam mana nak jadi blogger yang best? what do and don't when blogging? some tips maybe regarding blogging. Nah, dara.com November 2013 isu akan jawabkannya. 


A part of that, since ini adalah isu BLOG so dara.com team ada shortlisted beberapa blog dekat Malaysia ini untuk disiarkan di dalam majalah mereka. 


Alhamdulillah Karya Artistik Vna adalah antara blog yang menjadi pilihan dara.com untuk isu mereka kali ini.
kasi zoom untuk hampa tengok sikit. hehehe :)


Haishhh semakin bersemangat rasanya untuk Vna menghasilkan entry-entry yang berbentuk informative dan menghiburkan untuk korang-korang yang membacanya! Insyaallah. 
korang-korang pon kalau ada suggestions/recommendations/comment tak kisah positive and negative pasal penulisan-penulisan & info-info yang Vna share dekat blog ni sebelum ni please do drop some comment. 
Looking foward to produce more and more informative & entertaining entry.

Walaupon Vna bukan nama besar dalam dunia blogging macam si hebat Haniz Zalikha or cantik manis bakal doctor Fatin Liyana tetap nak cakap terima kasih dara.com untuk penghargaan ini.
really appreciated it :)
kawan-kawan lekas sediakan RM5.00 and grab your copies ok ;)

much love,vna erman :)

3 comments :

budoxe said...

wah bestnya masuk majalah!!

budoxe follow sini #475

~lee on the blog~

Syazwani Mazlan said...

best.. salam kenal ;)

MalizaMah said...

follow here..
singgah sini sbb tgk blog awk di dara........