Thursday, January 05, 2012

Thanks to REMAJA 1 Jan 2012 issues :)

 Assalammualaikum,

semlm bru habis satu azab paper CTU!


Alhamdulillah vna boleh jawab. Syukur-syukur :)


bye2 paper CTU. hopefully kte tak pyh ketemu lagi.
nah ambik ni kte bg ticket flight MAS first class dkt awk ni.pergi lah travel jauh2 sebab KTORG SEMUA TAK MAU JUMPE DGN AWK LG NEXT SEMESTER!

btw, ade lagi 4paper yang berat berkati-kati menanti.so tak boleh nak update blog berjela-jela sgt.
just nak inform awk-awk sume if you still remember vna & classmate ade handle event dkt Puncak Alam kan together with REMAJA.there you are. cerita event ktorg dah keluar dekat REMAJA 1 JANUARY ISSUES
:)


besides, Vna, Aniz and one of my classmate Izhar pon ade jugak menempek bg komen dkt ruangan Komen Remaja.


my comment :)

Dewi Remaja, Hasfaniza :)

& jejaka hot & hero Remaja,
Izhar Aloha ;)

so grab your Remaja magazine now.cover die ialah Neelofa.
ok la awk sekalian
vna nak sambung baca notes events plak.part practical dah settle siap masuk REMAJA dah.
part teori ni azabnya masih belum habis lagi.
take care!

much love,vna erman :)


2 comments :

Hani Zain said...

salam kenal kak =] saya hani ^^
tengah belek2 majalah mingguan wanita, ada 1 page pasal akak. terus berhenti sekejapa, baca bila tau akak pun amik asasi undang2. saya pun sama, tapi saya dekat uitm kuantan. bila baca apa yang akak cerita dekat mingguan wanita, buat saya rasa bersemangat balik. saya tak minat law, tapi saya dapat course tu waktu mohon upu lps spm. rezeki Allah bagi. saya teruskan jugak setahun setengah asasi. dan waktu last sem saya kena repeat 1 paper, paper law. alhamdulillah, saya lepas untuk repeat paper tu. dan saya bagitau parents, saya nak ambil pengurusan hotel untuk degree, sebab dari form 1 saya minat tourism. tapi boleh kata kawan kawan banyak kata course yang saya nak ambil ni, takde kaitan dengan law, takde apa yang bagus dengan course tourism ni. serius saya down sangat. sampai saya baca pasal akak dekat mingguan wanita, saya rasa macam dapat semangat balik. kalau rezeki saya dapat pengurusan hotel untuk degree nanti, saya akan teruskan. dah tak kisah dah orang nak cakap apa. thanks akak! terima kasih sangat sangat sebab pengalaman hidup yang akak kongsikan tu buat saya nak teruskan jugak capai cita cita saya ^^ terima kasih. May Allah bless you.

Vna Erman said...

hye adik. Ya Allah dik terima kasih byk2 dear.good luck in your future.
Insyaallah Allah bersma2 dgn adik.

Nice to know you.