Saturday, December 24, 2011

final exam fever is back!

Assalamualaikum,

senyum sampai rse nak terkoyak mulut sebab skrg da dkt syurga cinta that is my home sweet home!
:)
:)
:)

Fuh,fuh,fuh lega yg amat & alhamdulillah selesai jugak semua class, assessment, assignment, test & everything that need to be completed for this semester. sekarang tinggal nak melangkah kaki masuk ke dewan & jawab final jer. after that bye bye semester 3 and hello hello semester 4
oh one more things, bye bye UiTM Shah Alam & hello hello UiTM Puncak Alam!

no more bel subject after this.since prelaw dekat UiTM Kedah sampai degree dekat UiTM Shah Alam subject bel setia menemani, menyusahkan & membebankan. sape cakap tak memang nampak benor menipunya. akhirnya semester 3 membawa pergi jauh-jauh subject bel dari ku.Yeaaaayyyyy! no more thesis statement, no more draft & no more final report. 


picture during last class bel. Oh, ni semua my classmate. tak sempat snap picture dgn my bel lecturer sebab die dah chow awal-awal. Dear Madam please give us A yeah!

This semester jugak last semester for CTU subject. i know actually ctu one of subject yg tlg menaikkan pointer tapi ctu ni jugaklah class yg paling malas org ramai nak attend except those excellent student lah yg of course nak A+ appear dkt transkrip result final examination diorg.

dlm DK4 during my last ctu class.
Ustaz, kasi A tau :)

besides bel & ctu subject, akhirnya berakhir jugak class minor for this semester. actually next semester ade lagi continues minor ni but we don't have to cook & serve people anymore!

my group for kitchen class. semua seronok sebab no more apetizer, no more soup & no more main course.

with our kitchen lecturer, Madam Faridah.
eventhough  class ni memang LANGSUNG TAKDE kaitan dgn apa yg vna suppose belajar but I learn a lot of new things & gain new experience.
atleast tau la masak western skrg.
*angkat-angkat kening*
;)

the most happiest last class was serving class.
I really hate this class. dah lah takde kene mengena dgn my major, tourism lepas tuh membebankan every week. but what to do kene jugak ambik. this class ade final exam jugak which is theory part. my practical part wasn't excel like others so hopefully I can perform double triple for my theory part for my final exam. kindly pray for me my dear readers! Amin. 

even baru semester 3 tapi azabnya menjadi degree student ya ampun Allah S.W.T jer yg tahu. tipu lah kalau tak pernah rase give up. tipu lah kalau tak pernah rase stress. tipu lah kalau cakap i like this course very much. tipu lah kalau cakap i get enough sleep & rest. But life must go on. demi Abah & Mak. 
even vna bknlah excellent student tiap-tiap semester mampu naik stage dgn bangganya pungut anugerah dekan but atleast I hope that I can grad successfully on time even as average student. anugerah dekan atau tak doesn't mean you tak boleh berjaya & berkerjaya di masa hadapan kan?
muka bumi Allah ni luas & rezeki terbentang di merata-rata. what you have to do berusaha utk mencarinya. that all.

ok people I know final examination fever is back right now. here and there tak kira UiTM or others universities semua student tgh stressful nak pulun di saat akhir including me. So I wish the best of luck people! take care & may Allah bless each and everyone of us.
insyaallah.

much love, vna erman :)


No comments :