Sunday, July 10, 2011

Sekali Lagi selepas 10hari.....

salam my beloved friends :)

Semenjak cerita ni main kat panggung hari ni lah baru aku berpeluang utk pergi menengoknya. Kata the hardcore fans of Lisa Surihani mesti la kene pergi tgk kan.


Walaupun lambat drpd fans yg lain tapi aku rase tak rugi kot tengok lambat drpd org lain. Sebabnya aku tak perlu beratur panjang kat kaunter then frust bila ticket habis. Tak payah la kene tengok aksi-aksi loving loya tekak psgn bercinta tak hingat dunia wat drama dua tiga babak kat dlm panggung. Tak perlu dengar suara-suara org bercakap-cakap macam die tuan director cerita.

Bila tengok lambat orang pon tak ramai. Kalau nak menagis teresak-esak meleleh hingus pon tak ramai orang nampak. Boleh feel lagi movie tu dengan aman & jaya :)

Seriously cerita ni memang aku kasi 5STAR :) :) :)
Bukan sbb aku the hardcore fans of Lisa Surihani terus nak kasi 5star tapi cerita ni memang superb best & totally touched.

I Love Lisa Surihani
I Love Shaheizy Sam
I Love Mia Sara Nasuha
&
skrg mcm terminat dgn Bront Palarae :) :) :)

Good job Sekali Lagi team!

love & hugs, vna erman :)



The hardcore fans of FT.

salam my beloved friends :)

Kalau tengok tajuk pon dah tahu aku nak cakap pasal pe kan? Nampak sangat aku lgsg tak reti nak buat kezutan or surprise.

Al-kisahnya aku on9 FB dan kelazimnya aku suka nak pergi "menganjing" kawan-kawan aku terutamanya Dayah. Serious wa cakap lu menganjing orang itu memberi kenikmatan yang tak terhingga :)
Sebelum tu korg tau ke apa itu "menganjing"?

Lepas tu ntah mcm mane aku tergerak hati nak bukak news feed then aku ternmpk comment FT berbunyi begini :


And aku pon takkan lah nak lepaskan peluang kan. Oh ya, mase aku nmpk comment ni die 1minutes ago belum lagi 45minutes seperti tertera di atas:

ANDDDDDDDDDDDD...........tak smpi beberapa mins FT reply balik!


Tipu-lah kalau lah aku tak senyum lebau kan :) :) :) :)

Aku raselah kan FT dpt firasat yg aku ni mmg the hardcore fans die sebab tulah every comment yg aku hntr kat die sume ber-reply! Statement bajet dah berpuluh kali kau chat dengan die. Baru dua kali jer kot!Kire dua kali aku post dua kali dpt reply?Hebat tak? *unsur riak yg jgn di follow*

Anyone here Rockensteiners club too like me? Tips untuk korg dpt reply drpd FT ialah rajin-rajinlah terjah fan page die and tengok comment die bagi. Kalau tertera "FT" kat hujung comment tu means FT tgh on9 la then kalau die ckp nak chat dgn kte means cepat-cepat la drop by wall die yer!

Dayah Junaidi bila kau nak bawak aku pergi jumpa FT lagi?

love & hugs,vna erman :)