Monday, November 07, 2011

Meet & Greet famous blogger: Irine Nadia Marcello.

Assalamualaikum,

*layan OST Ombak Rindu sambil update blog*

Yeaayyyyy, mid-term break skrg. Oh, hopefully belum terlmbt utk vna wish Selamat Hari Raya Aidiladha to my friends,followers & readers! Semoga pengorbanan2 yg kita lakukan semua berlandaskan jalan Allah. Amin.

Actually di kesempatan mid term break vna nak ambik masa update blog. Banyak cerita nak share ngan my readers & followers sampai tak tahu nak update mane satu dulu. So I decided ikut cerita mana happen dulu lah. Maaf lah kalau agak basi or muak asyik-asyik tengok vna update blog kan.

Last week vna pergi ke SACC ada pameran pengantin. Opss, jgn ingat date nya semakin hampir yeah! Belum sampai seru lagi lah! ;)


Kebetulan mase tuh Aniz ajak makan Piza sebab die dah lame teringin nak makan so lokasi ktorg pilih ialah kat SACC Mall. Dah alang-alang tuh terus ajak Aniz & Dayah temankan Vna pergi ke pameran pengantin nak jumpe dengan seseorg. EH! EH! EH!

Actually vna dpt info sendiri drpd tuan badan sendiri iaitu Irine Nadia Marcello yg die akan g pameran tuh. So dah alang-alang Vna dah de kat SACC Mall tuh pe lah salahnya cube nasib kot-kot dpt jumpe dgn Irine kan. 



Dengan muke sememeh & comot, pakai cardigan,t-shirt & jeans jer pon sebab tak plan nak pergi so Vna, Aniz & Dayah round-round lah pameran tuh. Excited tengok baju-baju kawin la, pelamin lah, org tuh promote pakej die org ni promote pakej itulah tup-tup zappppppp mata vna yg rabun tak pakai spek time tuh nampak seseorg. 
IRINE! IRINE!

Terus suruh Dayah & Aniz tengok utk double confirm sebab diri sendiri tak pakai spek time tuh takut kot-kot silap org. YES! Betulah diorg cakap tuh Irine. lame jugak nak ambik masa nak tegur org famous ni. yelah satu perkara kene pk siapalah kite ni kan. Takkan nak over-over terus-terus terjah org tak tentu pasal *padahal selalu jer wat ;) * plus mase tuh Irine & tunang tgh discuss dgn org-org dekat booth utk weeding mereka soon.

The endnya Dayah yg mula pergi tegur Irine. Eeeeiiii debar-debar time tuh. Ntah pape lah vna kan! Mujurlah Irine ni tak sombong orangnya. Sempatlah borak-borak kejap dengan die and snap photo. Tak kisahlah time tuh vna tak lawa ke ape. Memang dah tak lawa nak buat camno. Dengan berbekal camera hp dptlah snap photo dgn Irine bukti yg Vna betul2 jmpe dgn Irine bukan fakersnya.hehehehe. Lighting tak berapa best so gmbr pon tak berapa quality.


Vna mula kenal dgn Irine since vna start berblogging. Selalu jealous tengok gambar2 die, blog die yg cantik and vna also salah seorg drpd berpuluh ribu followers die ok!
To be honest lepas jumpe dengan Irine live depan mata Vna boleh conclude yg Irine ni matang orangnya. Tak sombong & peramah. No wonder die mampu jd blogger famous & ramai meminati sampai nak jd fakers pon ade. Sabar lah yer dik.

Malam tuh terus tweet happy dpt jumpe dgn Irine & Irine reply it:

that's all. nak kasi Irine baca entry ni. Itu pon kalau die sudi jengah blog kerdil ni.
sobs sobs ;(

that's all. take care.
i'll be back with another new entry soon.
tata.

much love,vna erman :)

p/s:mase dpt jumpe Hatta Dolmat pon selekeh, mase jumpe dgn Irine pon comot gamaknya nasib aku bila time comot-comot jer dpt jumpe org famous-famous tak?



Saturday, October 29, 2011

New Obsession dude!

Assalamualaikum,

Semlm after class Jepun pergi temankan Aniz nak withdraw money. Lepas tuh Aniz come out dgn plan nak tgk movie so ktorg terus shoot ke JJ Bkt.Tinggi. Ajak Fatin sekali tapi Miss Lawyer tuh busy dgn discussion so two of us jer la. Dayah tak boleh join sebab sakit perut.

Sampai-sampai kat cinema alamak-asal-ramai-sangat-manusia-niyh? Penuh dengan Indians. Oh, lamanya mereka beraya tahun ni eh? Last-last tak jadi tengok movie ktorg decided nak round-round jer cuci mata *paham-paham lah kenapa hanya mampu cuci mata kan*

Jalan punya jalan tup-tup masuk Popular. Eh-eh nak beli novel la pulak. Lame gak spend time dlm pop pilih novel. Ikut hati banyak kot nak kaut tapi last-last beli sebuah jer : Akhirnya Aku Kahwin by Herna Diana publish by Alaf21. Sound intresting. Later vna share ngan you all my comment lepas baca ok ;)

Jalan-jalan lagi and suddenly singgah kat satu kiosk kat situ yang jual reben-reben,cekak getah rambut what so ever. Eh-eh port yang boleh bagi aku miskin papa kedana. Asalnya nak cari cekak jer pon jap-jap g terjumpe headband yang sekarang tgh intrend. I called it headband Scha Alyahya sebab vna selalu tengok Scha pakai. Comel pada vna. Tak tahu la pada org lain. Dah lame kot mencari headband cm gitu. Nak tahu mcm mane rupanya? Ni example.

picture credit to Scha Alyahya Facebook.

This is mine :)

Sorry la tak dpt nak demo atas kepala. Aurat oh aurat :)
Cube teka berapa ringgit? I got it just for RM10.
Sebab tulah mampu beli.Kalau lebih than RM10 rsenya pejam mata bawa hati yang lara.
hehe ;)
nampak tak kesengketan yang melanda skrg?

eh beli headband pon nak kepoh kecoh riuh kat sekpg ke?
aku pon tak pahamlah.
LOL!

much love, vna erman :)